دسته بندی : اخبار فرش15/12/15

طره (www.torreh.net) | مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران طی حکمی سید عبدالمجید شریف زاده را به ریاست موزه فرش گمارد.

طره (www.torreh.net) | مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران طی حکمی سید عبدالمجید شریف زاده را به ریاست موزه فرش گمارد.


به گزارش طره، این انتصاب در حالی رخ می دهد که رجبعلی خسروآبادی همین چند ماه پیش سرپرستی این موزه را به شهرزاد امین شیرازی سپرده بود.

با این انتصاب، سه چهره متفاوت در سال ۹۴ بر صندلی ریاست موزه فرش ایران تکیه زده اند که بی گمان این تغییرات پیاپی مدیریتی برای موزه ای که ویترین فرش دستباف ایران به شمار می رود زیبنده نیست.

از سوی دیگر همین چندی پیش بود که اعضای هیات امنای موزه فرش ایران با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شدند.

مسعود سلطانی فر امسال در حکمی بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی، محمد حقانی عضو شورای شهر تهران، عظیم بایایی شهردار منطقه ۶ تهران، حمید کارگر رییس مرکز ملی فرش ایران، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، بیژن اربابی، محسن محسنی، ژیلا رسام عرب زاده و امیرحسین چیت سازیان به عنوان اعضای هیات امنای موزه فرش ایران منصوب کرد.

هیات امنایی شدن موزه فرش می توانست نویدبخش مشارکت برخی نهادها در اداره موزه فرش ایران و بهبود در این گنجینه باشد و آغاز برخی تعمیرات در موزه فرش طی دو هفته اخیر و تعویض موکت های چند ده ساله این موزه نیز آغاز بهبود را وعده می داد اما بی ثباتی در مدیریت پیام دیگری را منتقل می کند.

طره امیدوار است متولیان امور چنان تدبیر کنند که حال و روز موزه فرش ایران به از این شود و در مهمترین گام شایسته است این موزه در سطحی ملی دیده شود و به جای قرار گرفتن زیر چتر اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، زیر نظر سازمان میراث فرهنگی اداره شود.

پایان پیام | (torreh.net)

1 دیدگاه

  1. سعید رونقیان تبریزی گفت:

    مدیریت های فست فودی !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code