دسته بندی : اخبار طره15/11/13

طره (torreh.net) | در آیین پایانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، دوماهنامه "طره" در گروه نشریات آموزشی و تخصصی مورد تقدیر قرار گرفت.

طره (torreh.net) | در آیین پایانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، دوماهنامه “طره” در گروه نشریات آموزشی و تخصصی مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی طره، در این آیین که عصر آدینه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، دوماهنامه طره در زمره نشریات بخش خصوصی که حضور فعالانه ای در نمایشگاه بیست و یکم داشته اند تقدیر شد.
بر پایه این گزارش، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در یک هفته گذشته با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه کشور در مصلای تهران با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» برگزار شد و شرکت کنندگان در ٩ گروه «عمومی و خانواده»، «دین و اندیشه»، «فرهنگی هنری»، «سیاسی اقتصادی»، «آموزشی تخصصی»، «محلی و منطقه ای»، «موسسات مطبوعاتی»، «روزنامه‌ها» و «خبرگزاری‌ها» حضور یافتند.
گفتنی است طره دوماهنامه اطلاع رسانی، آموزشی و تحلیلی فرش دستباف ایران است که در این دوره از نمایشگاه مطبوعات با بهره گیری از عناصر بصری هنر- صنعت فرش دستباف ایران غرفه آرایی شد و در مدت برپایی نمایشگاه افزون بر عرضه شماره های منتشر شده خود، میزبان بسیاری از چهره های سیاسی، هنری و رسانه ای بود.


bargozidegan21fest1 bargozidegan21fest2 bargozidegan21fest3


پایان پیام/ (torreh.net)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code