دسته بندی : اخبار طره14/03/18

انتخابات هیأت مدیره انجمن علمی فرش ایران برگزار شد و اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسان این تشکل علمی از سوی حاضران در مجمع عمومی این […]

انتخابات هیأت مدیره انجمن علمی فرش ایران برگزار شد و اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسان این تشکل علمی از سوی حاضران در مجمع عمومی این انجمن انتخاب شدند.
در این انتخابات که عصر روز شنبه 24 اسفندماه با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشارکت اعضای پیوسته این انجمن برگزار شد، به ترتیب آرای کسب شده آقایان حمید کارگر، دکتر امیرحسین چیت سازیان، محمدرضا عابد، داود شادلو و دکتر سید علی مجابی به عنوان اعضای هیأت مدیره جدید انجمن علمی فرش ایران انتخاب شدند.
همچنین به ترتیب آرای کسب شده آقایان داریوش کاظم پور، مهدی کاتب و خانم فروغ اسماعیلی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انجمن علمی فرش انتخاب شدند.
برپایه این گزارش؛ همچنین آقایان محمود حاجی نصیری و سالار حسن زاده به عنوان بازرس و خانم نفیسه صداقت نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
این انتخابات با ریاست آقای پرویز اسکندرپور خرمی و با نظارت سید جلال الدین بصام و محمد صمیمی و با منشی گری سیدمحمد مهدی میرزا امینی به عنوان هیات رییسه مجمع با انتخاب هیات مدیره جدید انجمن به کار خود پایان داد.
گفتنی است در آغاز این نشست دکتر سیدجلال الدین بصام (رییس پیشین انجمن) به ارایه گزارشی از روند کار و فعالیت های انجمن پرداخت و خانم دکتر موسوی لر نیز به عنوان خزانه دار دوره پیشین گزارشی از وضعیت مالی این تشکل ارایه کرد. همچنین در جلسه مجمع فوق العاده انجمن برخی تغییرات در اساسنامه و مصوبات هیأت مدیره به تایید اعضا مجمع فوق العاده رسید.
شایان ذکر است؛ اعضای جدید هیات مدیره انجمن علمی فرش ایران کار خود را پس از ثبت رسمی به مدت 2 سال آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code