دسته بندی : اخبار طره - شماره 1116/01/09

طره (torreh.net) | شماره جدید نشریه اطلاع‌رسانی، آموزشی و تحلیلی فرش دست‌باف ایران با نام «طُرّه»، با پرونده ویژه «تبلیغات فرش دست‌باف» منتشر شد.

طره (torreh.net) | شماره جدید نشریه اطلاع‌رسانی، آموزشی و تحلیلی فرش دست‌باف ایران با نام «طُرّه»، با پرونده ویژه «تبلیغات فرش دست‌باف» منتشر شد.


به گزارش روابط عمومی طره، شماره‌ ۱۱ این نشریه که در آستانه برگزاری نمایشگاه دموتکس هانوور منتشرشده است، با نگاهی به چگونگی و بایدها و نبایدهای تبلیغات فرش ایران، پرونده ویژه‌ای را با عنوان «چگونه برای فرش ایران فیل هوا کنیم؟» به این موضوع اختصاص داده است.
مروری بر تاریخِ تبلیغات فرش دست‌باف ایران، بررسی تأثیرگرافیک بر تبلیغات فرش دست‌باف، نگاهی به تبلیغات فرش دست‌باف و ماشینی در جامعۀ امروز ایران، نکته های قابل تاکید در تبلیغات فرش دست‌باف و بضاعت اندک سینما برای درفش فرهنگی ایران ازجمله مطالب مندرج در شماره اخیر طره است.
همچنین گفت‌وگوی طره با دکتر احمد روستا با عنوان «پیش از تولید به فکر بازاریابی و تبلیغ باشیم» در کنار مطالبی همچون « سوءاستفاده از واژۀ دست‌باف در تبلیغات فرش ماشینی»، «رسانۀ ملی چقدر پشتیبان هنر ملی است؟»، «بیست‌وچهارسالگی نمایشگاه فرش تهران»، «آیا ژاپن مشتریِ همیشگیِ فرش دست‌باف ایرانی خواهد ماند؟» نیز بر غنای این شماره افزوده است.
نشریه تخصصی طره با تأکید بر پیشینه هنر- صنعت فرش دست‌باف ایران و سهم عمده و قابل‌توجه آن در اقتصاد و صادرات غیرنفتی و همچنین توجه به جنبه‌های فرهنگی و هنری این هنر- صنعت منتشر می‌شود و بررسی آخرین رخدادهای حوزه فرش دست‌باف، معرفی، نقد و بررسی پایگاه‌های اینترنتی مرتبط با فرش دست‌باف، نگاه تاریخی به این هنر-صنعت، تحلیل‌های بازار و اقتصاد فرش دست‌باف ازجمله مطالب موردتوجه در طره است.
شماره اخیر طره در ۱۱۲ صفحه رنگی به بهای ۱۴ هزار تومان عرضه‌شده است.


پایان پیام (torreh.net)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code