دسته بندی : اخبار فرش15/09/17

طره (torreh.net) | به گزارش طره انجمن علمی فرش ایران در اطلاعیه ای خبر از تغییر زمان برگزاری دو همایش علمی بیرجند داد و زمان هر دو همایش از۱۵ و۱۶ مهرماه جاری به تاریخ چهارم و پنجم آذرماه ۱۳۹۴ منتقل شد.

طره (torreh.net) | به گزارش طره به نقل از روابط عمومی انجمن علمی فرش ایران بنا به درخواست و پیشنهاد دانشگاه بیرجند به عنوان میزبان چهارمین همایش دانشجویان و دانش آموختگان فرش و با تصمیم شوراى سیاستگذارى این رویداد، همایش یادشده و نیز همایش ملی فرش دستباف خراسان جنوبی در تاریخ تاریخ چهارم و پنجم آذرماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.
این تصمیم پیرو نظرات و درخواست های مدیران گروه های فرش دانشگاه ها و همچنین اعلام آمادگی دانشگاه بیرجند -میزبان همایش- برای برگزاری هرچه بهتر و کیفی تر هر دو همایش اتخاذ شد.
از طرفی این تغییر زمان به علت استقبال و درخواست متقاضیان شرکت در همایش برای ارسال اثر و مقاله انجام شد که به همین سبب مهلت ارسال اثر، پایان نامه، مقاله و شرکت در بخش دانشجوی نمونه برای چهارمین همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان فرش تا بیستم مهرماه ۱۳۹۴ تمدید شد.
بر این اساس علاقمندان فرصت دارند تا تاریخ یاد شده آثار، مقالات و یا درخواست های خود را به نشانی دبیرخانه همایش ارسال کنند.
گفتنى است پیش از این قرار بود دو همایش یادشده در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مهرماه برگزار شوند که اکنون با اندکى تاخیر به تاریخ ۴ و ۵ آذرماه موکول شده است.

متن کامل فراخوان را اینجا ببینید


پایان پیام/ (torreh.net)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code