دسته بندی : اخبار فرش15/04/11

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره طرح و نقش فرش دستباف در سطح کشوری در بین طراحان و […]

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره طرح و نقش فرش دستباف در سطح کشوری در بین طراحان و نقاشان فرش دستباف به همت مرکز ملی فرش ایران خبر داد.


طبق گزارش رسیده از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، سعید کاظمی اظهارداشت: هنر فرش ایرانی، طی سالیان طولانی همواره الهام بخش هنرمندان و نمایانگر فرهنگ غنی ایرانی بوده و هنرمندان طراح و نقاش فرش ایرانی نقش انکارناپذیری در حفظ آن داشته و با خلاقیت ها و ابداعات خود به غنای آن افزوده اند. وی با اشاره به تقسیم بندی کشور به ۱۲ منطقه برای اجرای این جشنواره، افزود: خراسان رضوی به عنوان استان معین خراسان جنوبی ، مسئولیت برگزاری این مسابقه در سطح این دو استان را خواهد داشت. کاظمی تصریح کرد: این مسابقه در دو سطح حرفه ای و دانشجویی در دو بخش طراحی و رنگ و نقطه برگزار می شود و آثار در دو شیوه طرح های گردان، شکسته و ذهنی پذیرفته خواهد شد.
وی اظهارداشت: در هر بخش، به سه اثر برگزیده جوایزی از سوی مرکز ملی فرش ایران اهدا خواهد شد و جایزه ویژه ابداع و نوآوری نیز با انتخاب هیات داوران به یک اثر در هر بخش اهدا می شود. گفتنی است علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پورتال سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به نشانی www.khrimt.ir و یا به دبیرخانه مسابقه به نشانی مشهد- بلوار قرنی- ابتدای قرنی ۱۵- پلاک ۴٫۳ – طبقه اول- واحد شمالی – اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۷۱۳۴۸۹۶-۰۵۱ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code