دسته بندی : اخبار فرش15/09/12

طره (torreh.net) | اعضای هیات امنای موزه فرش ایران با حکم مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شدند.

طره (torreh.net) | اعضای هیات امنای موزه فرش ایران با حکم مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شدند.


به گزارش طره به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی، محمد حقانی عضو شورای شهر تهران، عظیم بایایی شهردار منطقه ۶ تهران، حمید کارگر رییس مرکز ملی فرش ایران، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، بیژن اربابی، محسن محسنی، ژیلا رسام عرب زاده و امیرحسین چیت سازیان به عنوان اعضای هیات امنای موزه فرش ایران منصوب شدند.
در حکم سلطانی‌فر برای اعضای هیات امنای موزه فرش ایران آمده است:

فرش دستباف ایران زمین از ارزشمندترین شاخصه های هویت این مرز و بوم است که در طول تاریخ خوش درخشیده و حاصل این هنرنمایی بی مانند، آثار فاخری است که مایه افتخار موزه های ملل در اقصی نقاط جهانی است.
موزه فرش ایران محل نمایش و نگهداری بخشی از این آثار پر ارج بوده و در خدمت اندیشمندان و متخصصان برجسته این حوزه می باشد و باید اهتمام لازم در جهت حفظ و توسعه این میراث ارزشمند هنری و فرهنگی در سولوحه کار خود قرار دهیم.
لذا به موجب این حکم و با توجه به دانش وسیع و اشراف کامل جنابعالی/سرکار عالی، به سمت عضو “هیات امنای موزه فرش ایران” منصوب می شوید. بی تردید حضورتان زمینه های پیشرفت و اعتلای موزه را فراهم خواهد ساخت و بر اعتبار آن بیش از پیش خواهد افزود.
امید است در پرتو الطاف و عنایات پروردگار، سربلند و پایدار باشید.

طره امیدوار است هیات امنایی شدن موزه فرش ایران موجب تزریق نشاط و پویایی به این موزه شده و آغازگر دورانی تازه برای این پایگاه فرهنگی و هنری فرش کشور باشد.


پایان پیام/ (torreh.net)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code