دسته بندی : اخبار فرش15/03/18

با موافقت ميزبانی دانشگاه بيرجند

با موافقت ميزبانی دانشگاه بيرجند چهارمين همايش سراسری دانشجويان و دانش آموختگان فرش دستباف توسط انجمن علمی فرش ايران و با همکاری دانشگاه بيرجند برگزار می شود. اين همايش که ويژه دانشجويان و دانش آموختگان فرش دستباف است مهرماه سال 1394 برگزار خواهد شد.
طبق پيگيری های انجام شده همزمان با اين همايش اولين همايش ملی فرش دستباف خراسان جنوبی و دومين کارگاه آموزشی روش تدريس در فرش نيز برگزار خواهد شد. در حال حاضر موافقت های اوليه مبنی بر برگزاری اين همايش انجام شده و چگونگی برگزاری، زمان دقيق و ساير جزئيات قرار است در قالب تفاهم نامه ای بين انجمن علمی فرش ايران و دانشگاه بيرجند به تاييد برسد.
نهادها و تشکل های رسمی، دانشگاه ها، مراکز مطالعاتی و تحقيقاتی و همچنين توليدکنندگانی که قصد مشارکت در برگزاری اين همايش را دارند می توانند با دفتر انجمن علمی فرش ايران تماس بگيرند.
گفتنی است همايش سراسری دانشجويان و دانش اموختگان فرش تا کنون سه دوره برگزار شده که علاوه بر بخش های رقابتی (بافت، مرمت، مقاله، طراحی و نقاشی، رنگرزی و …) شامل نمايشگاه آثار، دوره ها و کارگاه های آموزشی نيز می باشد. شرکت در بخش رقابتی اين همايش ويژه دانشجويان و دانش آموختگان فرش دستباف است.
علاقمندان می توانند اخبار و اطلاعات تکميلی را از طريق سايت انجمن علمی فرش ایران www.icsa.ir پيگيری نمايند
نشانی انجمن: تهران – خيابان کريم خان زند – ابتدای خيابان آبان شمالی- ساختمان دانشگاه علامه طباطبايی- طبقه دوم- اتاق ۲۱۸- انجمن علمی فرش ايران
صندوق پستی: تهران- 1139-14155 انجمن علمی فرش ايران
تلفکس: ۰۲۱۸۱۰۳۲۲۲۹
پيام کوتاه: 09393855544
ايميل: AnjomanFarsh@gmail.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code