دسته بندی : دسته‌بندی نشده16/02/14

طره (Torreh.net) | پس از شروع نظرسنجی انتخاب چهره سال فرش دستباف برخی کاربران پرسش هایی داشتند که پر تکرار بود. در ادامه پاسخ این پرسش ها را می خوانیم.

برچسب ها

طره (Torreh.net) | پس از شروع نظرسنجی انتخاب چهره سال فرش دستباف برخی کاربران پرسش‌هایی داشتند که پرتکرار بود. در ادامه پاسخ این پرسش‌ها را می‌خوانیم.


در نظرسنجی شرکت کردم و پیام تأیید برای من نیامده؟ چرا؟
دو حالت کلی ممکن است اتفاق افتاده باشد. اولین آن‌که رایج‌تر است احتمالاً شما مسیر پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده یا فقط مسیر پیام‌های مربوط به اپراتور ۵۰۰۰۲ را بسته‌اید.
دوم این‌که به دلیل ترافیک شبکه اپراتور احتمالاً پیام بازگشت در لحظه تحویل شما نشود. در این صورت اگر رأی دیگری ارسال کنید شماره شما در فهرست شماره‌های تکراری قرار می‌گیرد و ارسال مجدد پیام انجام نخواهد شد.


اگر پیام تأیید برای من ارسال نشود یعنی در نظرسنجی رأی من ثبت نشده است؟
اگر شما تنها یک عدد از ۱ تا ۱۰ را به انگلیسی وارد کرده باشید رأی شما در نظرسنجی ثبت شده و مؤثر است و ارسال مجدد آن بی‌تأثیر است.


من یک‌بار عدد را به فارسی وارد کردم اگر بخواهم دوباره به انگلیسی وارد کنم نظرم ثبت می‌شود؟
تا زمانی که شما به‌صورت صحیح در نظرسنجی شرکت نکنید نظر شما درمجموع نظرات صحیح ثبت نمی‌شود و شماره شما در فهرست شرکت‌کنندگان نخواهد بود؛ که اگر مجدد به‌صورت صحیح شرکت کنید (ارسال عدد انگلیسی بین ۱ تا ۱۰) نظر شما در نظرسنجی ثبت خواهد شد.


فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول چگونه است؟
درصورتی‌که می‌خواهید امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای شما فعال گردد می‌توانید عدد ۲ را به شماره پیامکی ۸۹۹۹ ارسال و به‌این‌ترتیب پیامک‌های تبلیغاتی مختلف را دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با ارسال عدد ۱ به شمارۀ پیامکی ۸۹۹۹ از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انصراف دهید.


فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل چگونه است؟
برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی، شما می‌بایست از خط خود، عدد ۱ را به شماره پیامکی ۵۰۰۵ ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، شرکت ایرانسل پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد. برای غیرفعال کردن سرویس دریافت پیام‌های تبلیغاتی با ارسال عدد ۲ به شماره ۵۰۰۵ می‌توانید این سرویس را غیرفعال کنید.


قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان چطور انجام می‌شود؟
پس از پایان مهلت شرکت در نظرسنجی، از طریق سامانه پیامک بین شماره‌های منحصربه‌فردی که به‌صورت صحیح در نظرسنجی شرکت کردند و رأی آنان ثبت‌شده قرعه‌کشی انجام و به‌صورت تصادفی ۵ شماره اعلام می‌شود که پس از تماس با برگزیدگان نام آنان در وبگاه طره منتشر خواهد شد.


پایان پیام (Torreh.net)

1 دیدگاه

  1. سالار مهرگان گفت:

    سلام و عرض ادب لطفا در خصوص ارا ی نظر سنجی چهر ه سال فرش دست باف شماره ۷ خانم گمنام ابهاماتی در رابطه با نحوه رقابت و عدم نام ونام خانوادگی وتصویر ایشان اطلاع رسانی کنید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code