دسته بندی : اخبار طره16/02/22

در نظرسنجى عمومی انجام شده از سوی یکی از نشریات تخصصی هنر- صنعت فرش دستباف ایران، "بانوى گمنام قالیباف" به عنوان چهره سال ۹۴ فرش ایران برگزیده شد.

طره (TORREH.net) | در نظرسنجى عمومی انجام شده از سوی یکی از نشریات تخصصی هنر- صنعت فرش دستباف ایران، “بانوى گمنام قالیباف” به عنوان چهره سال ۹۴ فرش ایران برگزیده شد.


نشریه طره پیش از این برای گزینش چهره سال از مخاطبان خود خواسته بود چهره های تاثیرگذار و مدنظر خود را پیشنهاد دهند که از میان چهره های پیشنهادی مخاطبان، ۱۰ تن برای دریافت آرای عمومی معرفی شدند.

در میان ۱۰ چهره نهایی از دولتمردانی همچون محمد جواد ظریف برای لغو تحریم صدور فرش ایران به آمریکا تا فعالان بخش خصوصی و صادرکنندگان فرش و نیز بانوی گمنام قالیباف به چشم می خوردند.

محمدرضا نعمت زاده، رضی میری، اسماعیل جبارزاده، آرش حیدریان، غلامرضا ذوالانواری، مهرگان، احد عظیم زاده و بهرام طاهباز از دیگر گزینه های معرفی شده از سوی نشریه طره برای نظرسنجی عمومی بودند.

در طول هفته گذشته و طى راى گیرى پیامکى که با مشارکت نزدیک به ۳ هزار نفر صورت پذیرفت، سرانجام “بانوى گمنام قالیباف” به عنوان برترین چهره برگزیده شد.
این چهره به عنوان نمادى از زنان هنرمند و سختکوش ایران که گمنام و بى نشان در جاى جاى این سرزمین با وجود همه تنگناها و دشوارى ها به آفرینش هنرى و بافت فرش مشغولند برگزیده شده است.
گفتنى است نشریه طره در آیین ویژه اى در اردیبهشت ٩۵ از چهره برگزیده فرش تقدیر خواهد کرد.


اعلام نتایج نهایی نظر سنجی چهره سال فرش دستباف - تا ساعت ۲۴ دوم اسفند ۱۳۹۴

اعلام نتایج نهایی نظر سنجی چهره سال فرش دستباف – تا ساعت ۲۴ دوم اسفند ۱۳۹۴


برای مشاهده آمار نظرسنجی به تفکیک هر روز اینجا را ببینید


پایان پیام | طره (TORREH.net)

1 دیدگاه

  1. فیروزه کیا گفت:

    سلام و احترام
    از زحمات طره سپاس فراوان
    و بسیار شاکرم که اهل علم و هنر این سرزمین، قدردان زحمات گره های گمنام قالی هستند.
    موفق باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code